Alla inlägg den 22 november 2008

Av halvsekel - 22 november 2008 11:53

Idag var jag med min dotter som provade balklänningar i olika former. Sedan var vi iväg och tittade på tapeter. Tidigare tyckte jag att denna tapet kunde passa till fondvägg men nu vet jag inte längre, vad jag tycker. Maken har väntat hela hösten på att vi skall ta ett beslut gällande fondväggen. Vi bytte sovrum för några månader sedan. Sedan dess har rummet väntat på att bli ordninggjort. En god vän till mig frågade igår kväll om maken och jag ville följa med ut och äta. Det ville jag men fick till slut säga ifrån av olika orsaker. Ena dottern med pojkvän skulle komma, så jag ville vara hemma. Sonen var också hemma. Den andra dottern har farit utomlands några dagar. Jag älskar mina barn men har ibland svårt att visa det.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards