Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Nu är det dags att blogga igen!

Av halvsekel - 11 november 2008 10:35

Idag är det den 11 november och jag skall börja att blogga igen. Tidigare hade jag bloggen kramblogg.blogdog.se. Vad har hänt sedan sist, jo jag har läst sociologi mm. Efter att jag har studerat i flera år, så har jag äntligen avslutat mina studier. Det har varit roliga och jobbiga  år. På grund av att studierna har tagit mycket av min tid. Så har jag missat mycket av det jag hade velat göra som till exempel vara mer med mina barn även hade jag önskat gjort lite mer roliga saker som teater etc. Något som jag också har tänkt ta tag i när jag vart klar med utbildningen är motion och hälsa. Första tiden efter avslutade studier var jag enormt trött. Jag kommer att återkomma med lite mera om detta senare. Nu vill jag berätta roligare saker om vad som händer idag och i framtiden. Min äldsta dottern ska snart mucka. Jag tycker att hon har varit tapper, modig och otroligt duktig som har klarat av sin militärtjänstgöring. Min yngsta dotter är uttagen som luciakandidat. Berättar mer om det senare. Vad gör jag själv då? Jag söker arbete, arbete och arbete. Har varit på flera intervjuer men på grund av att jag inte har någon erfarenhet av arbetet, så får jag inte det sökta arbetet. Här kommer en bild som betyder mycket för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av halvsekel - 14 juni 2009 09:49

Det var ett tag sedan nu. Jag kommer att sammanfatta en del av det som har hänt sedan jag sist skrev. Troligtvis hinner jag inte att skriva något innan midsommar. Vi hörs snart igen. Kram på dig...

Av halvsekel - 24 februari 2009 13:10

Av halvsekel - 25 januari 2009 09:21

Det har hänt en del saker som jag och min familj måste ta itu med, så därför kommer jag inte att skriva på ett tag. ...

Av halvsekel - 20 januari 2009 14:56

Vet inte var det är med mig men det känns att jag är på väg utför. Känner mig tom inombords, har ingenting att skriva om. Min väg känns krokig och brockig just nu. Mitt mående och min hälsa är relativt bra men det är något annat som inte känns bra. D...

Av halvsekel - 17 januari 2009 18:08

Hade tänkt behålla julen till slutet av januari men jag plockade bort det mesta av julsakerna och allt annat som hör julen till på torsdagen och fredagen. Jag antar att en hel del människor har bråttom med att slänga ut grannen och plocka bort allt s...

Ovido - Quiz & Flashcards