Alla inlägg den 2 januari 2009

Av halvsekel - 2 januari 2009 09:02

Allt försvann, jag hade skrivit ett långt inlägg om känslor, tankar och minnen men jag glömde spara. Jag är helt ur form, finns ingen energi kvar. Inlägget handlade bland annat om. Jag pratade med min mamma på eftermiddagen och efter detta samtal dök det upp många känslor, tankar och minnen hos mig. Sedan kände jag mig ledsen för att jag tänkte på att jag omedvetet varit otydlig mot några av mina nära kära vänner. Kommunikationen behöver jag träna upp. Och ovanpå detta, så gjorde min make mig ledsen. Eftermiddagen och kvällen fylldes mestadels med tårar och ledsamhet hos mig. Det blev en tidig kväll för mig, la mig innan 21.00 men sömnen blev det dåligt med. Hoppas att denna dag blir bättre än var gårdagen var.

Ovido - Quiz & Flashcards