Alla inlägg den 10 januari 2009

Av halvsekel - 10 januari 2009 13:02

I går höll jag på med dotterns dator hela förmiddagen. Ringde support, och efter en lång stunds väntan, så fick jag hjälp av en servicekille. När han hade hjälpt mig och vi hade kommit till installation, så bestämde vi att han skulle ringa upp mig vid 11-tiden. Men det ringde ingen, så vid 11.40, så ringde jag support igen och fick vänta. Efter att jag fått hjälp av en ny kille, så upptäckte han och jag efter ett tag att hårddisken var trasig på datorn.  Han meddelade att på måndag, så skall jag få en ny hårddisk. En serviceman skall komma någon gång under måndagen, så jag får hålla mig hemma då. På eftermiddagen var jag och hämtade bilen samt handlade lite smått och gott. På nyårsafton gick diskmaskinen sönder, så jag mfl har handdiskat sedan dess. Det var bara att slänga ut den uråldriga diskmaskinen och sätta in en annan begagnad diskmaskin. Igår kväll, så fick maken och jag äntligen igång diskmaskinen, så nu får maskinen sköta disken. Sedan var det fredagskväll med mys framför tv:n och med lite smakens till. Ikväll ska det komma några vänner. Så nu skall jag tilllaga potatisgratänger, och tre olika pajer. Jag berättar imorgon hur kvällen blev. Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards