Alla inlägg den 3 december 2008

Av halvsekel - 3 december 2008 07:58

Turen verkar inte komma hit till detta hus. Min dotter blev inte lucia, det fattades några röster. Och jag har ännu inte fått de arbeten jag söker. Jag längtar bort från detta ställe, ibland känns det som ett fängelse. Vet inte var det är med mig, är så feg. Tror att det beror på att jag känt mig ganska kuvad under flera år. Jag vågade inte säga eller göra som jag ville och tyckte utan jag var tyst och gjorde det som måste göras. Nu när jag kan göra saker som jag vill, så tar det emot och jag vågar inte ta för mig. Hoppas, hoppas allt ordnar sig för mig och familjen. Jag vill alla väl men ibland gör och säger jag fel saker. Jag har sökt kurser i retorik och jag har kommit in på kurserna, så nu ska jag välja en av kurserna. Jag är i alla fall glad att vi har bestämt fondtapeten. Jag har lagt ner mycket tid på allt velande hit och dit. Hoppas att rummet är klart till lucia, så vi kan bjuda hit vänner och bekanta. Puss och kram på er alla!! Vilken fondtapet blev det, jo den jag tyckte från början.

Ovido - Quiz & Flashcards