Alla inlägg den 8 december 2008

Av halvsekel - 8 december 2008 14:24

Söndagen blev inte alls som jag tänkt mig. Jag trodde att jag och maken skulle fixa vissa saker men det blev inte så pga hans fritidsintresse. Det blev en nedstämd dag med tårar. Har sovit riktigt dåligt i natt och även denna dag känner jag tårararna. Det har inte blivit gjort, det jag hade tänkt. Jag har i alla fall varit och hämtat dottern. Sedan har jag städat och tvättat lite. Nu efter lunch har jag tagit bort över 2000 st mejl, behöver ta bort ännu mera. Det får bli en annan dag. Jag ska fotografera lite mera, och kanske redan i nästa inlägg, så kommer det en bild. Nu ska jag gå och kolla upp om jag har allt hemma som behövs till en pepparkaksdeg. Jag ska göra en stor deg, så det går att äta och baka av degen.

Ovido - Quiz & Flashcards